lunes, 2 de noviembre de 2009

El Priorat en forma



Imaginem que ens posen al capdavant d'un Patronat de turisme, Consell Comarcal, Diputació,... i ens demanen que definim una campanya per promocionar la comarca. En el primer que pensem és en la televisió, els grans diaris,... però hi ha més opcions! Què us semblaria, per exemple, anunciar-se en una revista de gimnasos?

Encara que soni estrany, això mateix ha fet el Priorat amb l'últim número de la revista DIR Emotions. I és una decisió, em sembla, molt encertada. Amb un reportatge de 3 pàgines ple de fotografies la comarca s'ha assegurat que més de 300 mil lectors sans, actius i urbans, es fixaran en ella.

Coronel Tapioca explora l'Ebre

En una altra línia, la Diputació de Tarragona ha seduït Coronel Tapiocca per a que utilitzi el paisatge de les terres de l'Ebre com a escenari pel seu proper catàleg. Es podran veurefmodels passejant pel parc Natural dels Ports, Tortosa, el Delta i Miravet. Amb aquesta acció s'aconseguiran mig milió d'impactes. A més, la campanya es reforçarà tant als punts de venda com a la pàgina web de la companyia.

El director general de Coronel Tapiocca, Enrique Hervas, ha confessat que la col·laboració "ens semblava molt bona idea, però quan vam arribar aquí, encara ens va semblar millor". És la primera vegada que la firma promociona una marca geogràfica en els seus catàlegs. Les terres ebrenques tenen una personalitat singular, i aquest és un dels atractius que més han atret a Coronel Tapiocca.

1 comentario:

  1. Em sembla una acció encertada, encara que com dius, potser no és amb el primer que pensaríem. Però crec que la comunicació, cada vegada més, és més efectiva dirigint-se cap a públics concrets, com en aquest exemple que ens poses.

    ResponderEliminar